Kolay hamilelik için İbrahim Saraçoğlu kuru incir kürü: İbrahim Saraçoğlu kolay hamile kalma ve yumurta çatlatma kürü

Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu, kolay hamile kalma yöntemlerinden biri olan kuru incir kürünü tavsiye ediyor. Kolay hamilelik sağlayan ve yumurta çatlatma özelliği olan kürün tarifi aşağıdaki gibidir ve 42 gün boyunca içilmesi gerekmektedir.

Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu kuru incir kürü tarifi: Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu yumurta çatlatma kürü

Damacanadan yarım litre su alıp uygun bir tencerede kaynatmaya başlayın. Su kaynamaya başlayınca 15-16 tane kuru incir ilave edin. Tencerenin kapağını kapatıp 20 dakika kuru incirleri haşlayın. 20 dakika haşlanan kuru incir kürünü ılıkdıktan sonra pirinç süzgeci ile süzün.

Kolay hamilelik ve yumurta çatlatmak için hazırlanan kuru incir kürü üçe bölünerek öğünlerden15 dakika kadar önce aç karnına içilmelidir. Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu kuru incir kürü tam olarak şöyle uygulanmalıdır: 21 gün kür uygulanır, 7 gün ara verilir, 21 gün kür tekrar uygulanır ve kuru incir kürü tamamlanır. Yani kuru incir kürü toplamda 42 gün boyunca içilecektir.

Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu, kuru incir kürünün her gün taze olarak hazırlanmasını, incirlerin ikiye bölünerek kaynayan suya atılmasını ve incirlerin dışında beyaz pudra varsa incirlerin ilk önce soğuk suda yıkanması gerektiğini belirtiyor.

Bu içerik ibrahim saraçoğlu incir kürü, incir kürüne adetin kaçıncı günü başlanır, incir kürü adetin kaçıncı günü başlanır, ibrahim saraçoğlu incir kürü tarifi, incir kürü ibrahim saraçoğlu, yumurta çatlatan bitkiler, yumurta çatlatma kürü, yumurta çatlatıcı bitkiler, ibrahim saraçoğlu soğan kürü adetin kaçıncı günü başlanır, yumurta çatlatmak için ne yapmalı, soğan kürüne adetin kaçıncı günü başlanmalı, yumurta çatlatma yöntemleri, ibrahim saracoğlu yumurta catlatma, kuru incir kürü ibrahim saraçoğlu, incır kuru adetın kacıncı gunu, yumurtayı çatlatan bitkiler, bitkisel yumurta çatlatma, incir kürü adetin kaçıncı günü başlanmalı, kuru incir kürü saraçoğlu, puregon adetin kaçıncı günü başlanır konularını barındırır.
Okunma: 28.770

Benzer İçerikler

66 Yorum

  1. sibel 13 Nisan 2010 @ 11:11

    slm mrhb hocam ben 5 yıldır evliyim cocugum olmuyor ne yapmamı onerırsınız cvp beklıyorum acıl lutfen hocam

  2. seda 27 Nisan 2010 @ 18:23

    öylesine saçma sorular sormuş ki bazıları sorduğu sorunun ne olduğunu bilmiyor daha bir de cevap bekliyor tamam sorununuz var ama başlıca yöntemler ve yapılacaklar açıklanmış bunların dışında bir sorunuz varsa düzgünce sorun lütfen saçma sapan benim çocuğum olmuyor ne yapmalıyım gibi şeyler yazıp milletide meşgul etmeyin lütfen nerden bilsinler sizi görmeden hastalık tanısı konmadan ne sorun olduğunu hanımefendi yapmayın …soracaksanız daha açıklayıcı şeyler bildirin ki ona göre tahminde bulunsunlar

  3. yagmur 18 Mayıs 2010 @ 11:49

    hocam bende 2 yıllık evliyıim ama yumurtalıklarım çalışmıyor bana ne onerirsiniz

  4. hatice 14 Ocak 2011 @ 14:23

    incir kürü adet bitiminden 7 gün sonramı başlanacak soğan kürünü uyguladım yardımcı olursanız sevinirim

  5. ayşe 18 Ocak 2011 @ 11:37

    slm ben 3 yıllık evliyim hiç korunmadım ve 1 yıl sonra hamile kaldım ve düşük yaptım çok ağır bir durum. çok istiyosunuz ve neden olmuyo diye düşünürken hamile kalıyosunuz ve daha sevincini yaşamadan üzüntüsünü yaşıyorsunuz. Eşimle aramızda kan uyuşmazlığı var ve düşük yaptıktan sonra bütün testleri yaptım hiçbir sorun yok. düşük yapalı 8 ay oldu ama ben sadece 3 ay korunmama rağmen yine hamile kalamıyorum. Anlayamadığım hiçbir sorun yoksa neden hamile kalmıyorum. birkaç gün içinde yine doktora gidicem dua edin kızlar çünkü ben bütün çocuğu olmayanlara dua ediyorum. Rabbim kimseyi bu dertle sınamasın çok büyük bir acı. Allahım herkesin yardımcısı olsun.

  6. Nilgün 23 Haziran 2011 @ 20:50

    Hocam ben 37 yaşındayım 3 cocuğum var 2 senedir adetim cok az oluyorum doktora gittim hamilelik önerdi. 5 aydır tedaviden bir sonuç alamadım. 3 aydır yumurta çatlatma iğnesi yaptırıyorum bir sonuç alamadım bu konuda siz hangi tedavi önerirsiniz teşekkürler.

  7. hayriş 10 Temmuz 2011 @ 20:46

    slm arkadaşlar. bende 13 seneden beri bebeği olmayanlardanım. soğan ve incir kürünün ne zaman başlanacağı hakkında bilgisi olanlar varmı. lütfen yazarmısınız. allah herkesin yardımcısı olsun

  8. hilal 01 Ağustos 2011 @ 17:17

    incir kürünü yumurta çatlatmak için yaptığımızda inciri kaynattığımızda anlayamadığım sadece suyunumu içeceğiz yoksa inciride beraberinde yiyeceğiz

  9. özlem 07 Ağustos 2011 @ 13:33

    bende oniki yıllık evliyim bende tüp bebek yaptırdım ama gelişimi olmadı iki aylık düşük yapdım soğanı ve incir kürünü bende yapdım allah hepimizin yardımcısı olsun hayırlı ramazanlar

  10. necibe 25 Ağustos 2011 @ 15:46

    benimde rahmimde enfeksiyon var. soğan kürünü yeni uygulamaya başladım. insallah ise yarar..

  11. funda 27 Kasım 2013 @ 02:33

    15 gunluk sogan kurunden hemen sonra 21 gunluk incir kurunu kullanip bir hafta ara veriliyorya o bi hafta tekrar sogan kurunu kullansam olurmu  sonra tekrar ikinci 21 gunluk incir kurunu kullanip 42 gunu tamamlasam olur mu? sayin degerli hocam Allah rizasi icin tam detayli anlatir misiniz?

  12. ayşe 14 Ocak 2014 @ 15:23

    4 yıldır evliyim 2 tane düşük yaptım çocugum olmuyor bu ay sogan suyunu uyguladım adet gördüm incir kürünü yapıcam adetin kaçıncı günü başlanıyor yumurtalıklarım zayıf bana ne önerirsiniz

  13. ayşe 27 Ocak 2014 @ 13:11

    klomenle incir kürü birlikte kullanılır mı

  14. ayşe 27 Ocak 2014 @ 13:13

    bir tane homzigotum var ne yapmalıyım

  15. Anonim 23 Mayıs 2014 @ 15:08

    Incir kurune adetin kacinci gunu baslanmali birde posasinidami yiyicegiz yoksa sadece suyunumu

  16. derya 12 Aralık 2014 @ 12:53

    rabbim herkese hayırlı evlat nasip etsin dua edin lütfen

1 2

Lütfen yorumunuzu yazın

Dikkat!

Sitemizdeki sağlık yazıları sadece bilgilendirme amaçlıdır. Tedavi için hekime başvurunuz.